Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T16:41:57+03:00
Pai rezulta ca b< 7 Si sunt numerele 20,31,42,45,53,64,75 si 86
1 5 1
2014-06-21T16:49:56+03:00
1.  a=8 ⇒ b=8-2=6 ⇒  nr 86
2. a=7 ⇒ b=7-2=5 ⇒ nr 75
3. a=6 ⇒ b=6-2=4 ⇒ nr 64
4. a=5 ⇒ b=5-2=3 ⇒ nr 53
5. a=4 ⇒ b=4-2=2 ⇒ nr 42
6. a=3 ⇒ b=3-2=1 ⇒ nr 31
7. a=2 ⇒ b=2-2=0 ⇒ nr 20
1. a=8 ⇒ b=8-2=6 ⇒ nr 86
2. a=7 ⇒ b=7-2=5 ⇒ nr 75
3. a=6 ⇒ b=6-2=4 ⇒ nr 64
4. a=5 ⇒ b=5-2=3 ⇒ nr 53
5. a=4 ⇒ b=4-2=2 ⇒ nr 42
6. a=3 ⇒ b=3-2=1 ⇒ nr 31
7. a=2 ⇒ b=2-2=0 ⇒ nr 20