Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T16:24:40+03:00
Sunt 36 , 121, 142 163 si 184 , aidca 4 de 9 ori = 36
sunt 36 , 121, 142 163 si 184 , aidca 4 de 9 ori = 36
Cifra unitatilor sa fie egala cu dublul cifrei zecilor. Nu stii care e cifra unitatilor?
Trebuia invers, n-am fost atent, se mai intampla.
2014-06-21T16:54:45+03:00
Nr de forma abc care au c=2*b ⇒ a∈{1,2,3,.....9}, b∈{0,1,2,3,4}, c∈ {0,2,4,6,8}
100,112,124,136,148
200,212...............248
300,312.....
...............................
900,912,..............948
⇒ sunt 45 de numere (9*5)
2 3 2