Răspunsuri

2014-06-21T16:11:24+03:00
Cred ca trb sa scri despre el ( din ce este forma .... adj subst etc) dupa sa te legi de poezie . Titlul este un adecvat poeziei deeoarece autorul vorbeste despre..... si iei si tu cateva ( figuri de stil si imagini artistice......) asta o sa zic eu la examen . scz pt greseli nu mi mere bine tastatura

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T16:22:00+03:00
Incepi asa:
  Titlul este reprezentativ petru ”.............”orientand lectura cititorului.
  Din punct de vedere structural, titlul este analitic sau sintetic ( depinde de ce ai tu ),fiind format din” .....”ce reprezinta ”.........”.
  In opinia mea inca din titlu se observa sentimente de admiratie fata de ”......”.
  Data viitoare spune pentru ce opera vrei sa faci semnificatia titlului , la poezie , fabula , etc............
Succes !
Cum adica analitic sau sintetic ?
analitic( alcatuit din doua sau mai multe cuvinte)/ sintetic ( dintr-un singur cuvant),
A ok mersi am inteles!
cu placere!!!