Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T15:57:29+03:00
Vebele la gerunziu au rolul de a sustrage scurgerii timpului peisajul, ba din contra de a-l nondinamiza, ci de al incremeni.Eul liric vrand sa scoata in evidenta anumite aspecte din cadrul spatio-temporal(presupun ca poezia ta este un pastel, cam sigur ).Totodata verbele la gerunziu , realizeaza actiunea perpetua infinita necontenita, ce se evidentiaza in structura  ,,curgand pe izvoare'' - ce reliefeaza insasi aceasta statornicie in fata timpului.
29 4 29
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
thx for best answer ;)
Cu plăcere ! ;)
2014-06-21T17:10:17+03:00
Timp verbal cu certe virtuti poetice si muzicale, gerunziul contribuie , in versul citat, la accentuarea atmosferei contemplative creionate in tablou, intrucat plaseaza in atemporalitate miscarile noptii. In asociere cu aliteratia, verbele curgand si fierband au efecte eufonice, creand o imagine sonora solemna.
11 4 11