Un trapez dreptunghic cu diagonalele perpendiculare are lungimile bazelor egale cu 12 cm si 27 cm. Lungimea inaltimii trepezului este egala cu.........cm.
URGENT,VA ROG
CU EXPLICATIE,NU DOAR RASPUNSUL,mersi

2
Teorema: La un trapez dreptunghic ortodiagonal, inaltimea este egala cu media geometrica a bazelor.
wow,nu o stiam,mersi mult

Răspunsuri

2014-06-21T15:45:23+03:00
Notam trapezul ABCD.

A .___________.B
    |                   \
    |                     \
    |                       \
C  |______________\ D

Daca AD _|_ BC rezulta ABC= isoscel
Deci AC= 12 cm
Mai Laura, tu cred ca ai raspunsurile puse aiurea :))
nu
la restul sunt raspunsurile bune
:-?? Nu stiu. Poate nu-i corect. Asteapta si alte raspunsuri :)
okay)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T15:51:25+03:00
Pai Baza mica e ab si baza mare e dc : din b duci o perpendiculara pe dc  si rezulta ca abde(e e punctul de pe dc de care ziceam inainte) este patrat( Unghirile de 90 si diagonalele perpendiculare) din care rezulta ca Ad adica h este egala cu 18.
1) Zice ca AC _|_ BC . Daca duci inaltimea in punctul E, nu inseamna ca si AE _|_ BD. Si 2) Sa zicem ca e patrat, patratul are toate laturile egale. Una din laturi nu poate sa fie 18 cat timp celelalte sunt 12. N-am dreptate?
Mi-am dat seama dupa..