Răspunsuri

2014-06-21T15:31:05+03:00
12:4= 3 secunde (a sunat o singura data)
3*7= 21 secunde 

cred ca asa se face 
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T15:31:49+03:00
Pai daca a sunat timp de 12 secunde de 4 ori , inseamna ca a sunat la interval de 3 secunde. La 7 va suna de 3*7 ori adica 21.
Daca a sunat timp de 12 secunde de 4 ori , inseamna ca a sunat la interval de 3 secunde. La 7 va suna de 3*7 ori adica 21.
Daca a sunat timp de 12 secunde de 4 ori , inseamna ca a sunat la interval de 3 secunde. La 7 va suna de 3*7 ori adica 21.