am dat clasa a 4a....
si era a 5a
Abraham Lincoln (n. 12 februarie 1809 – d. 15 aprilie 1865) a fost cel de-al șaisprezecelea președinte al Statelor Unite ale Americii (1861 - 1865) și primul președinte republican. A luptat impotriva Confederatiei Sudiste si a abolit sclavia in SUA.
Eu sunt :))
un presedinte mort

Răspunsuri

2014-06-21T14:41:55+03:00
Linclon a fost cel de-al sptesprezece-lea presedinte ale Statelor Unite ale Americii (SUA)


1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T14:42:03+03:00
Abraham Lincoln a fost președintele SUA în perioada Războiului Civil American,
ca tre sa fac rezumat
Comentariul a fost şters
atata stiu si eu despre el..
aia stiam
da tre sa fac rezumat de 2 pag...)))