Răspunsuri

2014-06-21T14:12:20+03:00
A+b=1 intreg 6/9=>a+b=15/9=5/3
a-b=3/9=>a-b=1/3=>a=1/3+b

1/3+b+b=5/3
7b/3=5/3
7b=5
b=5/7 si de aici inlocuiesti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T14:17:23+03:00
1,(6)=1 intreg   6/9=  1 intreg  2/3=  5/3

0,(3)= 3/9=1/3

a+b=5/3
a=5/3-b

a-b=1/3

5/3-b-b=1/3  aducem la acelasi numitor

5-3b-3b=1

5-6b=1

-6b=1-5

-6b=-6

b=1

a+b=5/3

a+1=5/3  aducem la acelasi numitor

3a+3=5

3a=5-3

3a=2

a=2/3
1 5 1