Am o nelamurire in legatura cu adverbul relativ, deci sa luam un
exemplu: | Problema este | [ unde vom merge ] . Ca valoare morfologica,
"unde" este conjunctie subordonatoare sau adverb relativ ca nu inteleg, care este diferenta intre conunctie subord si adverb relativ. Vreau un raspuns complex va rog ! multunesc

2

Răspunsuri

2014-06-21T10:23:45+03:00
Este adverb relativ
___________________-
Dar pronumele relative nu sunt: Care, cine, ce, ceea ce?
este adverb relativ scuze
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T10:28:59+03:00
-Adverbele relative- se folosesc in fraze, exprimand raportul de subordonare si sunt elemente de relatie: unde, cand, cum, cat, incotro etc..
-Conjunctiile subordonatoare sunt : ca, sa, daca, de, fiindca,deoarece, incat, ca sa, fara sa, desi etc.
-Conjuncţiile subordonatoare exprimă raportul de subordonare în cadrul frazei legând subordonata de regentă ei. Ele introduc propoziţii subordonate subiective, predicative, completive directe, completive indirecte, precum şi unele tipuri de subordonate circumstanţiale.
Si daca unde nu ar exprima raportul de relatie de exemplu: Unde esti? unde ca val. morf. e adverb de loc?
Nu ar fi pronume interogativ . pentru ca este asezat intr.o propozitie interogativa.
ai zis bine scuze m.am incurcat da este adverb de loc
Multumesc ti-am marcat raspunul ca cel mai bun ! ms mult.
Cu placere .