Răspunsuri

2014-06-21T08:54:46+03:00
2L + 2l = 26
L - l = 3        Amplificam cu 2
-------
2L + 2l = 26
2L - 2l = 6  
---------------------- Adunam ecuatiile
4L  /    = 32
⇒ L = 32 / 4 = 8 cm
L - l = 3
⇒ l = L - 3 = 8 - 3 = 5cm


Comentariul a fost şters
IfteneAndrei1995, Te rog sa traduci ce ai zis in mesajul de deasupra.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T09:32:48+03:00
Suma=  \frac{perimetru}{2} =  \frac{26}{2}  = 13

L=l+3
l + l+3=13
2l =13-3
2l=10
l=10:2
l=5
L=5+3
L=8
aria= Lx l 
  =8x5
  =40
3 5 3