Răspunsuri

2014-06-20T23:20:31+03:00
Era vara ! Intr-o zi trei baieti Andrei , Adi si Alin au mers prin padure sa culeaga ciuperci . Totul era minunat si perfect . Era cald , soarele stralucea , nori pufosi au disparut si a ramas decat cerul cristalin . In padure se auzea ecoul pasareleleor care cantau de zori . Andrei a plecat de cailalti doi baieti sa culeaga mai multe ciuperci dar la un moment dat un sarpe l-a muscat de piciorul drept si a cazut la pamant. Ceilalti doi baieti au fugit la el si Adi i-a supt veninul din picior astfel ajutand-l. Alin si Adi l-au carat pe Andrei pe umeri pana la casa lor iar in 10 minute i-a trecut totul si a revenit la normal fara macar sa iti mai aduca aminte ce s-a intamplat. Stiti vorba aia "Prietenul la nevoie se cunoiaste ".

Sper ca te-am ajutat . Sunt foarte priceputa la compuneri. Daca mai ai nevoie de compuneri despre anotimpuri , flori , cer , luna , soare ti le fac cu placere !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-21T00:49:37+03:00
Era o zi obijnuita de primavara. soarele parea ca zambeste tuturor oamenilor. 
    impreuna cu surioara mai mica si cu varul meu cel drag am hotarat sa mergem la bunica ,mama a fost total de acord cu acest lucru si ne-a rugat sa ii ducem niste dulceata de capsuni si uncos de cirese
    am pornit la drum cu bicicletele .bunica statea la 20 de minute distanta fata de noi
 a trebuit sa traversam un mini- deal care era plin de floricele colorate ce dansau in bataia vantului
      sora mea facuse pana la bicicleta exact la jumatatea drumului ,iar noi nu aveam instrumentele necesare repararii acesteia
 din departare am zarit un om era vecinul cu care ne intelegeam de minune
acesta s-a oferit sa ne duca cu masina sa ,imediat ce va ajunge cu ea si sa ne ajute cu facerea dezastrului cauzat .am invatat ca prietenul la nevoie se cunoastesi ca poti fii acel prieten indiferent de vrasta

4 3 4