Răspunsuri

2014-06-20T22:57:32+03:00
36radical 3 pe doi 
daca simplifici da 9radical din 3
pai si crezi ca ma ajuta cu ceva daca nu-mi explici?
este o formula ... l patrat radical din 3 supra patru
pai da dar trebuia sa spui...acum mi-a explicat altcineva ....mersi oricum :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T22:58:45+03:00
A= l^2 radical din 3 totul supra 4, deci 36 radical din 3 otul pe 4 .. 36 si 4 se simplifica si ramane 9 radical din 3
totul*
sper ca te-am ajutat
multumesc frumos :*
cu mare placere :*