Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T21:51:53+03:00
Importanta - caz Nominativ 
acestor -caz G 
fractiuni -caz G 
minuscule - caz G 

uriasa = caz Nominativ
dar "acestor" nu este adjectiv pronominal si are acelasi caz cu substantivul determinat??
se acorda cu substantivul ' fractiuni ' , care este in genitiv .
aha, :*
2014-06-20T22:16:23+03:00
Importanta-caz Nominativ
acestei-caz Genitiv
Fractiuni-caz Genitiv
uriasa-Nominativ