Răspunsuri

2014-06-20T21:35:24+03:00
L+6=L

A=L*l=216

A=(l+6)*l= l²+6l

l²+6l=216

l²+6l-216=0

l²+6l+9-225=0

(l+3)²-225=0

[(l+3)-15][(l+3)+15]=0

(l-12)(l+18)=0

l-12=0             ∨  l+18=0
l=12 ∈N               l=-18 ∉N   ⇒l=12

L=12+6=18

P=2l+2L=2*12+2*18=24+36=60
pai trebuie sa te gandesti ce numar poate forma binomul (a+3)^2 si 9 este numarul,daca ai adaugat 9 trebuie sa-l si scazi asa ca (eu am scris direct -225) scrii l^2+6l+9-216-9=0,adunate -216-9 dau -225
binomul (a+3)^2 ??
bine inlocuiesti a cu l deci vine (l+3)^2
multumesc mult
n-ai pentru ce ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T23:44:32+03:00
L=6+l
aria este l*L=l*(6+l)=216
l^2+6l-216=0
delta = 36+4*216=900
l1= - 6+30/2= 12
l2= - 6 - 30/2= - 18 imposibil 
L=12+6=18
P=2(l+L)=2(12+18)=60m
sau daca nu stii ec de gr II incerci cu descompunerea in factori a lui 216
mersi,acum chiar am inteles