Răspunsuri

2014-06-20T21:24:31+03:00
Numeri 3 liniute pe dreapta ox si 4 pe dreapta oy si la intersectia lor se afla punctul A
sunt 2 intersectii...
pai da,de peaxa OX ridici in sus o dreapta si de pe OY in dreapta pana se unesc cele doua
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T21:27:40+03:00
Pe axa OX la 3 unitati distanta pe orizontala se fixeaza x-ul punctului A si ducem o dreapta (o linie punctata) pe verticala
fiecare punct are coordonatele A(x;y) carora li se da valori

pe axa OY la 4 unitati distanta pe verticala se fixeaza y-ul punctului A si ducem o dreapta (linie punctata) pe orizontala

la intersectia celor 2 drepte (linii punctate) se fixeaza punctul A
2 5 2