aceasta teorie nu se poate afla deoarece,gaina face oul iar dinn ou iese gaina... Nu?
eu ziceam la inceput ca a fost gaina pentru ca prima data a creat-o Dumnezeu, dar am gasit intr-o carte de probleme dinastea mai de logica aceeasi intrebare cu oul si gaina, iar raspunsul era oul. Nu mai tin minte exact care era motivul pentru care raspunsul era oul dar era ceva cu epocile alea vechi.
uita-te la inceputul comm am scris de ce
Cred că găina. A evoluat din alt animal, şi a făcut oul...
primul a fost gaina pt ca din ou nu iese gaina ci un pui care reste i apoi devine gaina nu se naste direct gaina

Răspunsuri

2014-02-07T19:42:31+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T19:43:58+02:00
Cred ca prima a fost gaina, deoarece, in cazul in care ar fi fost ouale, nu avea cine sa le cloceasca pentru a iesi puii.