Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T21:10:12+03:00
Exersare-4 silabe,10 sunete,8 litere
sfincsi- 2 silabe,7 sunte,7 litere
imbacsit-3 silabe,8 sunte,8 litere
exercitiu-4 silabe,10 sunte,9 litere
dexteritate -5 silabe,12 sunte,11litere
fix -1 silaba,4sunte,3 litere
examen-3 silabe, 7 sunte,6 litere
mexican-3 silabe ,8 sunete,7 litere




2 5 2
2014-06-20T21:10:27+03:00
[e-gzer-sa-re] - 8litere 9 sunete 4 silabe
sfincsi nu are sens!
???
[e-gzer-ci-tiu]
[decs-te-ri-ta-te]
[fics]
[e-gza-men]
[me-csi-can]
Numarati-le!