Un teren de hochei are forma din figura alaturata. Lungimea dreptunghiului este de 50 m, iar lungimea unui semicerc este de 20л m.
a) Calculati aria dreptunghiului
b) Daca S este aria terenului, atunci aratati ca  \frac{S}{5+ \pi } este patrat perfect.

2

Răspunsuri

2014-02-07T19:46:59+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T19:53:08+02:00
Lungimea semicercului este  \pi R=20 \pi , de unde R=20 m
latimea dreptunghiului=2R=40 m
Aria dreptunghiului= 50*40=2000 m patrati
S=2000+400 \pi =400(5+ \pi ), deci dacc[ il impartim la paranteza, ramane 400, care este numar natural
9 4 9