Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T19:58:42+03:00
3-5 randuri sunt de ajuns
da,dar cu ce sa le completez?
spui asa : in secventa data (aici pui secventa) putem remarca o figura de stil ( o numesti ) sau o imagine artistica ( o numesti ) .Dupa ce faci asta spui ce trasmite si la final spui ca sentimentele ce reies sunt de melancolie ( ce or fi
aha...mersi
2014-06-20T20:55:50+03:00
Expresivitatea este data de imaginile artistice:..(si dai exemle)
1 1 1