Răspunsuri

2014-06-20T19:33:10+03:00
Pe tine-c. d. si pronume personal
te-pronume personal.
Sper sa-ti fie de folos.
de ce te nu este pron . reflexiv?
pentru ca nu este de aceeasi persoana ca si verbul iubesc
Thank you, Dana44
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T19:33:51+03:00
Pe tine=pronume personal + prepozitie simpla,fs complement direct

te=pronume personal


de ce crezi ti-am multumit?
pentru ca m-am suparat ca ti-a dat Dana44 cel mai bun?
deci recunosti ca te-ai suparat,ok...
da, multumesc pentru multumiri
ok.....