...............................................................................

2
Imi pare rau pentru modul in care ti-am raspuns, dar am vazut multe "......" si am crezut ca este o donare de puncte (am vazut odata postata o intrebare de genul "Nu am ce face"). Multumesc.
deci e vina mea
scuze atunci , aveam imagine si nu stiam ce sa pun acolo sus
Nu e vina ta, postarea pe care ti-am dat-o exemplu nu trebuia sa existe! Nu exista faza cu donarea de puncte.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-20T19:22:27+03:00
  D este raspunsul corect, iar A, B si C sunt false.
Sper ca te-am ajutat!
Bafta!
Eu cred ca si b este corect, lentila convergenta are focare reale! Se pot prinde pe un ecran, deci sunt reale. Se formeaza la intersectia razelor de lumina, deci sunt reale!
  • Utilizator Brainly
2014-06-20T19:51:14+03:00