Răspunsuri

2014-06-20T19:12:42+03:00
Este verb predicativ-a sarutat
A saruta mana unei doamne este frumos.-subiect


e subliniat doar "a" ? :|
scuze,am gresit:((
nu am fost prea atent la cerinta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T19:13:02+03:00
A=verb auxiliar,ajuta la formarea timpului perfect compus

A! am pierdut acea carte!   -interjectie 

opinia impozanta este a lui Sorin -articol posesiv


3 5 3