Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T19:18:28+03:00
Nu poti invata nimic dintr-un model pentru ca mesajul textului poate fi diferit si alte chestii.

Text argumentativ inseamna un text in care iti exprimi o opinie generala la inceputul textului despre autor ce specie este etc. ,apoi vei face cateva paragrafe care incep cu sintagmele "in primul/al doilea/ al treilea.. rand", "in sfarsit" in care vorbesti despre orice din textul respectiv, personaje, ce transmite textul, pe care le argumentezi (adica demonstrezi ca este adevarat cu ajutorul unor secvente din text), iar la sfarsit scrii o concluzie generala despre tot ce ai scris mai sus. ;)
17 3 17
Multumesc frumos, ce clasa esti ? :)
a 8a ;;)
bafta la examen :* :)
mersi, la fel daca esti in clasa a8a.. :))
2014-06-20T19:43:37+03:00
Pai..in primul rand te uiti in text dupa un camp de cuvinte din aceeasi categorie...si vezi cum sunt ele : Triste , vesele , monotone etc. Apoi incepi :" In opinia mea , autorul isi exprima gandurile si ideeile in mod direct prin intermediul unui mesaj regasit in text." Si incep sa dezbati...oricum e important sa incepi si sa termini compunerea cu ideile tale despre mesajul respectiv...in continut mai poti sa "bati un pic campii"
6 3 6