Răspunsuri

2014-06-20T18:44:50+03:00
Verbul nu are intrebare el face o actiune
comlementul depinde de care de mod :cum de loc:unde de timp:cand
adj: ce fel de

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T18:47:20+03:00
Verbul raspunde la intrebarea ce face?
Complementul direct la intrebarea ce?
Complementul indirect :la cine?de cine?etc
Complementul circumstantial de mod :cum?
Complementul circumstantial de timp:cand?
Complementul circumstantial de loc:unde?
Atributul :ce fel de? care?
2 5 2