Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T17:21:06+03:00
Păi trebuie sa ii dai lui x o valoare de ex 2 f(2) =2*2-6=-2 => A(2;-2).
1 5 1
2014-06-20T17:24:42+03:00
Pai din A(m;m) de aici f(m)=m , le egalezi si rezolvi ecuatia. F(x)=2x-6, 2xm-6=m , 2m-6=m , 2m-m=6 , m=6. Sper ca ai inteles asa, practic :)) succes!
de fapt e asa: Luam o val arbitrata (m)=2....2m-6=m...
2m=6-2.....2m=4....m=4:2....m=2
2*2-6=4-6=-2
mersi oricum
arbitrara*