Daca stiu o cateta si ipotenuza in ipotenuza intr-un triunghi dreptunghic cum aflu cealalta cateta
de exemplu am o cateta de 24 si ipotenuza de 30


2
Cu teorema lui pitagora
prin teorema lui pitagora=> 900-576=324 deci cealalta cateta este de 18.

Răspunsuri

2014-06-20T16:53:41+03:00
Teorema lui Pitagora

Ipotenuza ^2 = cateta unu la puterea 2+ cateta a doua la puterea 2 :)
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T16:55:00+03:00
Se calculeaza cu pitagora si cateta cealalta o s-o notam cu x, si avem ipotenuza²-cateta²=x²⇒x=√30²-24²⇒x=√900-576⇒x=√324⇒x=18
placerea este de partea mea ;)
thx for best answer ;)
:) cu placere !