Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T16:33:30+03:00
Aria totala= suma ariilor fetelor
o fata are Aria 294:6 =49 m²
daca aria unei fete este 49 atunci muchia este L=√49=7m

Volum cub=7³ = 343 m³
2 5 2
2014-06-20T16:35:06+03:00
At=294
 inlocuiesti in formula   si scrii   294=6l la puterea 2 I :6   
  49=l la puterea 2  si l =radical din 49 adica 7

si volumul cubului este?
a scuze v=lla puterea 3
adica 7 la puterea 3 asta vine 343