Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T16:37:48+03:00
Caz 1: d = 4
a+b+c = 4
1034, 1124, 1214, 1304 =>4 numere
2024, 2114, 2204 =>3 numere
3014,3104 =>2 numere
4004 => 1 numar
caz2: d=3
a+b+c=3
1023,1113,1203 =>3 numere
2013,2103=>2 numere
3003 => 1 numar
caz3: d=2
1012, 1102 => 2 numar
2002 => 1 numar
caz4: d=1
1001 => 1 numar
Deci sunt 10+6+3+1 = 20 numere







2014-06-20T16:40:51+03:00
1124,1214,2114,2024,2204,3104,3014,1034,1304,4004
1113,1203,2103,1023,2013,3003,
1102,1012,2002,
 1001,

Eu am gasit 20.
2 4 2