Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T16:06:10+03:00
Prin studii genetice s-au adus dovezi certe/(1) ce au condus la reconsiderarea taxonomica/(2)

P1 -  PP
P2 -  At ( are element regent "dovezi" raspunzand la intrebarea " ce fel de dovezi? " )

Eu asa cred. Bafta! :*
multum' :*... asa am facut si eu.. deci e bun :)
2014-06-20T16:14:24+03:00
"Prin studii genetice s-au adus dovezi certe /1ce au condus la reconsiderarea taxonomica/2
P1-PP(principala)
P2-AT(atributiva)
Pentru ca pui intrebarea : ce fel de dovezi?
Succes !