Răspunsuri

2014-06-20T16:18:54+03:00
A). 1ab + 1ba = 299
 100 + 10a +b +100 +10b +a = 299/-200
11a +11b = 99
11(a+b) = 99
a+b = 9  => a=0 b=9/ a=9 b=0/ a=1 b=8/b=8 a=1/ a=2 b=7 sia asa mai departe
b). a0b + b0a =505
100a + b + 100b +a =505
101a +101b=505
101(a+b) = 505
a+b = 5 => a=0 b=5/ a=5 b=0/ a=1 b=4/ a=4 b=1 ....
c).aabb+bbaa=3333
1000a +100a +10b +b +1000b+100b+10a+a = 3333
1111a+1111b=3333
1111(a+b)=3333
a+b= 3 => a=0 b=3/ a=3 b=0/ a=1 b=2/ b=1 a=2.....
d).aba+bab=777
100a+10b +a +100b +10a +b = 777
111a+111b =777
111(a+b)= 777
a+b=7 => a=0 b=7/a=7 b=0/ a=1 b=6/ a=6 b=1 .....\
Bafta!!

Mulţumesc ! Asta-mi va folosi la examen ! ! ! Mulţumesc din suflet ! ! !
npc :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T17:55:32+03:00
a) 1ab + 1ba = 299
100 + 10a +b +100 +10b +a = 299
11a+11b = 299-100
11a+11b = 99
11(a+b) = 99
a+b = 9  =>
 a=0  nu e bun
18, 27, 36,45,54,63,72,81,90

b) a0b + b0a =505
100a + b + 100b +a =505
101a +101b=505
101(a+b) = 505
a+b = 5
14,23,32,41,50
c)aabb+bbaa=3333
1000a +100a +10b +b +1000b+100b+10a+a =3333
1111a+1111b=3333
1111(a+b)=3333
a+b= 3
12,21,30
d)aba+bab=777
100a+10b +a +100b +10a +b = 777
111a+111b=777
111(a+b)=777
a+b=7 =>
16,25,34,43,52,61,70
si vine 109 +190 = 299 (A) ...deci???
Ştefi , forma numerelor este ab . Nu prea are logică să scri " 09 " . . . Sau cel puţi aşa cred eu . . . În calcule , nu cred că vei scrie 09 . . . Dar apreciez faptul că vrei să-mi fi de ajutor ! >:D<
nici eu nu cred ca are logica sa scrii "scri" sau "fi", oricum ti-am explicat ca 09 reprezinta defapt numarul 9 adica 0 zecimi si 9 unitati, eu stiu ca astea se invata in clasa intai si a2a ;) , iar profa ne-a explicat la fel si cred ca stie si ea ceva.. nU?
nU .
ok...nu vreau sa ma cert.. ti-am dat doar un sfat. Daca il accepti bine, daca nu, si mai bine.