Răspunsuri

2014-06-20T17:16:20+03:00
Aceasta- subiect
la o subspecie =subst.
a lupului- subst.
aceasta nu e subiect...insoteste un substantiv si devine adjectiv pronominal demonstrativ cu functie sintactica de atribut adjectival pronominal
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T22:22:24+03:00
Aceasta-atribut adjectival pronominal
una-Nume predicativ
dintre subspeciile-Atribut substantival prepozitional
lupului--Atribut substantival genitival


1 5 1