Răspunsuri

2014-06-20T15:58:10+03:00
F(a) = 2a + 4 pentru a apartine graficului
f(a) = 3a - 2 = 2a + 4
a = 6


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T16:04:51+03:00
Daca un punct apartina graficului de exemplu A(x;y) trebuie sa fie valabila relatia f(x)=y
 si noi avem punctul T(a;2a+4)   si inlocuiesti ,scrii f(a)=2a+4
  f(a)=3a-2=2a+4   rezolvi aceasta ecuatie simpla si il aflii pe a  3a-2a=4+4 a=6
1 5 1