Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T13:48:50+03:00
A(m;-1) ∈Gf   ⇒f(m)=-1
                            f(m)=m²-3m+1
m²-3m+1=-1

m²-3m+1+1=0

m²-3m+2=0

m²-m-2m+2=0

m(m-1)-2(m-1)=0

(m-1)(m-2)=0

m-1=0   ∨ m-2=0
m=1      ∨ m=2
1 5 1
2014-06-20T14:10:37+03:00
F(m)=m² -3m + 1 = -1
m² - 3m + 2 = 0
m²-m-2m+2=0
m(m-1)-2(m-1)=0
(m-1)(m-2)=0
m-1=0 
m=1     
m-2=0
 m=2

A(1, -1) si A(2,-1) apartin graficului