Răspunsuri

2014-02-07T18:59:28+02:00
A-b=140
b=2a+72
2a+72-b=140
b=212 supra 2
b=106  a=246
Nu se face asa la clasele primare ci cu metoda figurativa.
fa atunci tu cu metoda figurativa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T19:29:10+02:00
I    /-----/
II  /-----/-----/....72...
Diferenta celor 2 nr este 140 
140-72=68    valoarea unui segment
I =68
II =2*68+72=136+72=208
verificare 68 +140= 208
1 5 1