Răspunsuri

2014-02-07T18:52:35+02:00
188x2=376
376-13=363
Cred ca asa e nu stiu sigur .
metoda figurativa,sczati/ma am uitat sa scriu
Sau 188x2=376 376-188=188 188-13=175 asa cred ca e
Nu stiu altcumva scuze.
problema asta a mai fost rezolvata putin mai devreme
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T20:54:03+02:00
A - Alin
b - Radu
c - Mihai
a + b + c = 188
2a = b
b + 13 = c
2a + 13 = c
a + 2a + 2a + 13 = 188
5a = 188 - 13
5a = 175
a = 175 : 5
a = 35
2 * 35 = b
b = 70
70 + 13 = 83 ( c )

2 5 2