Explica-mi ultimele doua versuri: Si nu e nimeni mai mare ca noi Care sa ne mangaie.

2
poti sa-mi dai poezia?\
cum se numeste
Jucariile de Marin Sorescu
Versurile acestea marcheaza ideea ca eul liric are nevoie de sprijin...poate avea nevoie atat de sprijin emtional dar si material...
emotional*

Răspunsuri

2014-02-07T18:52:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ultimele 2 versuri sugereaza melancolia,tristetea care cuprinde autorul cauzata de trecerea timpului
Mersi mult!
cu placere sper ca te-am ajutat
Si mi-ar trebui trei motive literare :)
poti sa ma ajuti?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T20:36:48+02:00
In cele doua versuri ne spune ca poetul se simte singur :)
Mersi mult..Si mi-ar trebui trei motive literare poti sa ma ajuti?