Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T12:45:11+03:00
În primul rând trebuie să spui prin ce captivează opera în cauză, să vorbești despre mesajul ei, să faci o mică caracterizare a personajului care te-a impresionat, dacă e poezie...și pentru a accentua unele momente compar-o cu o altă operă cu care ar avea ceva comun; mai poți selecta unele citate care ți-au plăcut.
Şi mai poţi adăuga câte ceva, mai ales ce îţi spune jos dupa B !
Dar la asta nu inteleg deloc opera :Într-o zi, Nastratin Hogea, ceartă c-un vecin având,
Fuse tras la judecată, pentru dânsul jalbă dând;
Nastratin plecând să meargă spre a se înfăţişa,
Băgă-n sân un pietroi mare şi se-nfăţişă aşa;
Când pârâtorul de dânsul spunea câte îi plăcea,
Nastratin pe taină sânul îşi arăta şi tăcea.
Judecătorul văzându-l că îşi bătea sânul plin,
iti pot da un plan de argumentare..., dar pe alt site..
da
2014-06-20T12:51:58+03:00
Eu cand explic mesajul transmis citesc 'printre randuri ' dandu-mi astfel seama de ce vrea autorul defap ..poate el ne transmite ceva pozitiv , poate isi exprima sentimentele melancolice sau poate vrea sa evidentieze ca nu toti sunt la fel (sunt doar 3 exemple), dar intr-un mod indirect , prin modalitatea artistica , pe care  , ce-i drep , nu oricine are capacitatea de a o intelege . 
1 5 1