Cum fac mesajul acestei opere epice??

Într-o zi, Nastratin Hogea,

ceartă c-un vecin având,

Fuse tras la judecată,

pentru dânsul jalbă dând;

Nastratin plecând să meargă

spre a se înfăţişa,

Băgă-n sân un pietroi mare

şi se-nfăţişă aşa;

Când pârâtorul de dânsul

spunea câte îi plăcea,

Nastratin pe taină sânul

îşi arăta şi tăcea.

Judecătorul văzându-l

că îşi bătea sânul plin,

Toată dreptatea o dete

în partea lui Nastratin;

După ce jeluitorul

fu d-aci afară dat,

Zise lui Nastratin Hogea:

- Scoate ce mi-ai arătat;

El scoţând îndată piatra,

o puse cu cinste jos

Şi se trase la o parte,

cu chip prea politicos.

- Dar ce este asta? zise

judecătorul bătrân;

- Este darul, el răspunse,

ce ţi-l arătam în sân.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T12:31:13+03:00
Definitie !
Argumentare !
Concluzie . Succes.
Eu trebuie sa fac Mesaj nu argumentare gen epic!
2014-06-20T13:06:34+03:00
Opera lirica ne infatiseaza caracterul omului  superficial care se increde cu usurinta in zisele  unui altuia , la fel de negativ din punct de vedere al caracterului .  Nu mereu cele rele ajung cu bine indeplinite , cum este cazul si acestei creatii , din care invatam sa fim cinstiti , pentru ca rautatea are mereu  parte de alte nedorite influente care afecteaza .Asadar , povestea de viata a doi barbati , o poveste nedorita dar adevarata , este surpinsa de autor in momentul oportun ...din aceste intamplari intelegem , in mod indirect , ca ei au un caracter nedorit societaii actuale . !
1 5 1