Răspunsuri

2014-06-20T11:47:36+03:00
Se-nnoreaza: -s-a folosit cratima deoarece s-a elidat vocala 'i'
                    -se pronunta doua parti de propozitie intr-o singura silaba  
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T11:48:26+03:00
Cratima,semn ortografic, s-a folosit in secventa citata pentru a elida sunetul 'i', pentru a evita hiatul si pentru a rosti intr-o singura silaba 2 parti de vorbire diferite : pronumele reflexiv 'se' si verbul predicativ 'a se innora'

apostroful marcheaza caderea accidentala a unei vocale
1 5 1