Răspunsuri

2014-06-20T11:45:33+03:00
76: \frac{}{ab} = c rest 1
102: \frac{}{ab} =d rest 2

76= \frac{}{ab} * c + 1
102= \frac{}{ab} *d + 2

75= \frac{}{ab} * c
100= \frac{}{ab} *d

cmmdc al lui 100 si 75 :
 \frac{}{ab} =25

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T11:52:27+03:00
Faci 76:x=C1+1   rezulta 76=x ori c1 +1 I -1       76-1=X x c1
     102:x=C2+2             102=x ori c2 +2 I -2     102-2=X x c2
 75=X x C1 SI 102=Xx c2 de aici rezulta ca 75 si 100 sunt multipli a nr x asa ca facem cmmdc a nr (75;100) care e 25 nr e 25

1 5 1