Răspunsuri

2014-06-20T11:01:27+03:00
Textul liric  este un text literar în care autorul exprimă gânduri, idei, sentimente în mod direct, prin intermediul unei voci numite eu liric, folosind un limbaj artistic, încărcat de subiectivitate. 

Genul epic cuprinde operele literare în care ideile și sentimentele autorului sunt transmise indirect, prin intermediul acțiunii și al personajelor. Genului epic îi corespunde, ca mod de expunere, narațiunea.
.
Sper ca te-am ajutat. Pa
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-20T11:03:12+03:00
Iti scriu pasii pe care trebuie sa ii urmezi si in functie de text,scoti tu marci lexico gramaticale,figuri de stil..
1) definitia-genul liric cuprinde opere literare in care se prezinta o realitate subiectiva si care transmite in mod direct sentimente,ganduri,idei cu ajutorul eului liric si al limbajului artistic.
2)in primul rand..se desprind sentimente de..determinate de...
spui si marci
3) dai figuri de stil si imagini artistice
4) in concluzie,toate elementele identificate-marcile genului liric,formele de manifestare ale acestuia,limbajul artistic..-argumenteaza cu opere...de...apartine genului liric
2 5 2