Suma a trei nr este 363.primul c 97 mai mare decat al 2 nr iar 3 de 3 ori mai mic decat 2.Afla nr

2
ajung la un punct in care 5a=751 deci nu stiu eu asa cred ca ar fi trebuit sa fie 362
AM LUATO DIN CULEGERE SI SCRIE 363
luat-o
am facut mai jos uita-te!
Nu este niciun 5a = 751 !

Răspunsuri

2014-02-07T18:51:35+02:00
A=150
b=53
c=159
Succes!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T20:57:46+02:00
A + b + c = 363
b + 97 = a
3c = b
3c + 97 = a
3c + 97 + 3c + c = 363
7c = 363 - 97
7c = 266
c = 266 : 7
c = 38
38 * 3 = b
114 = b
114 + 97 = 211 ( a ) 
1 5 1