Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T22:22:28+03:00
La chitara coardele sunt numerotate de la cea mai subtire la cea mai groasa,
deci primul "mi" ar veni coarda cea mai subtire
Cea mai subtire
cea mai subtire ;la chitara corzile sunt mi si sol re la mi
2014-06-19T22:28:37+03:00
Cea mai subtire . mi este printre primwle note
Primele*
Deci mi de sus e coarda subtire si mi de jos cea groasa?
daaaa