Care sunt complementele si atributele in acuzativ in textul utmator:
Pe copiii ii bucura sarbatorile de iarna. De Craciun impodobesc bradul. Pun pe crengutele lui verzi globulete, ghirlande si lumanarele.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T18:28:14+02:00
Pe copii( complement direct ) ... de iarna ( complement circ de mod) .... de Craciun ( complement circ de timp ) .. pe crengutele( compl. direct) ...verzi ( atr )

Si acum esti raportat. Felicitari.
treaba tha
si daca m-ai raportat .. ce?
Zi de ce mi-ai dat report? Pentru jignire?
da
2014-02-07T18:28:28+02:00
Complemente:pe copii,de Craciun,bradul,globulete,ghirlande,lumanarele
Atribute: de iarna, verzi

dar de ce sunt ghirlande si lumanarele complemente??? in acuzativ..