Răspunsuri

2014-06-19T21:23:29+03:00
Personajul are un rol fundamental în creaţia literară. Operele rămân vii în mintea cititorului prin personajele lor, personaje capabile să-şi impună identitatea și să fixeze evenimentele şi ideile realităţii. Deseori, cititorii s-au identificat cu personajele; acestea trăiesc, luptă, suferă, înving şi sunt învinse; sunt asemenea oamenilor.

Iti poti da seama şi după cum apare în text , de exemplu se observa ca el/ea este cel/cea mai frecventat/ă in text !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T21:33:34+03:00
Ai aici la fiecare in parte in ultimele categorii.
Definitia personajului e asta: Personajul este o entitate fictiva, ''fiinta de hartie'', ce participa la actiunea textului.
Sper ca te-am ajutat!
3 5 3