Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T18:17:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In acest caz aceasta exclamatie retorica sugereaza o stare de melancolie, nostalgie sau chiar regret ca etapa copilariei s-a scurs.....Prin urmare,aceasta exclamatie retorica implica o subiectivitate afectiva.
multumesc
Pentru nimic!
eu cred ca afirmatia o cit ne mai lipsesc jucariile, spune de cit de mult sa schimbat lumea si din cauza tehnologiilor noi aproape toti copii nu se mai joaca cu jucarii dar stau doar in fata compului sau a televizorului si nu se mai joaca deloc cu jucarii
2014-02-07T18:42:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Exclamatia exprima o plangere sau o tristete
Succes!!!