O sala de dans a fost pavata cu gresie realizandu-se modelulu din figura . in centru este un cerc cu raza de 10m care este inscris intr-un patrat ABCD.Pe laturile acestiu patrar in exterior sunt 4 triunghiuri echilaterale ale caror varfuri ajung in colturile salii
aratati ca suprafata salii de dans are mai putin de 1500m²

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T19:10:33+03:00
Daca e patrat si celelalte triunghiuri sunt echilaterale rezulta ca si suprafata salii va fi un patrat ( trebuie demonstrata chestia asta ).Notam cu MNPQ laturile patratului ( dupa ce am demonstrat ) si folosim formula ariei care este diagonala la patrat pe 2.
1 5 1
2014-06-19T20:00:23+03:00
Daca este patrat si celelate  triungiuri snt echilaterale  rezulta ca si  suprafata salii va fi un patrat