Răspunsuri

2014-06-19T18:55:42+03:00
Autor   eoliana european uituc falfai     iaurt creioane fugeai  credeau
11 2 11
tu mi.ai dAT CUVINTE CU HIAT
? ti-am dat ce mi-ai cerut eu asa stiu
diftongii sunt in aceeasi silabe,tu mi.ai dat in silabe diferite
Primul cuvânt poate fi "august"
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-19T20:02:57+03:00
 vorbeau sau vreau ...-------au                                                                                             Georgel.....------eo                                                                                                             leu..-----eu                                                                                                                       pui..----ui                                                                                                                         caine...----ai                                                                                                                                         triftongi                leoaica               fugeai european etc
12 4 12