Răspunsuri

2014-06-19T17:35:36+03:00
                                    Primele emotii
    Imi amintesc si acum primul concurs la care am participat.Eram in clasa a 3a.Chiar daca eu nu ma simteam destul de pregatita pentru a participa doamna invatatoara m-a incurajat si mi-a spus ca trebuie sa dau tot ce-i mai bun din mine.Ma pregatisem foarte mult,pentru ca matematica era materia mea preferata si vroiam sa fie mandra de mine si sa ii arat ca am meritat sa aiba incredere in mine.
     Sosise ziua cea mare. Pentru ca acel concurs nu se desfasura in scoala mea am cunoscut multi elevi care deja mai participase.Eram foarte motionata.Inima imi batea atat de tare.Simteam ca tot ce am repetat pana atunci a fost in zadar.Supravegetoarea,vazand ca imi este rau mi-a dat un pahar cu apa si mi-a spus ca trebuie sa ma linistesc,sa respir adanc si sa rezolv toate exercitiile,iar daca voi gresi nu ma va certa nimeni pentru ca este un singur concurs.I-am ascultat sfaturile si am rezolvat toate subiectele.
     Peste o saptamana am aflat ca am luat cel mai mare punctaj.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-19T17:44:44+03:00
Eram la un concurs de matematica.dupa ce ne-am asezat fiecare la locul stabilit,am inceput testul grila. profesorii ne supravegheau,cand deodata s-a pornit alarma de incendiu. toti lasam pixurile si foile pe masa si ne bagam sub ele.nu s-a simtit nici o vibratie,dar profesorii ne-au sfatuit sa mai stam cateva minute. unul dintre participanti,dornic sa para mai interesant si foarte bucuros pentru ca 'a supravietuit' se urca pe catedra si incepe sa danseze si sa cante. dupa ce se opreste si toti isi revin din spaima si colegul se linisteste, ne intoarcem inapoi la concurs si totul a decurs ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.a fost o experienta putin inspaimantatoare,dar acum ne aducem aminte cu bucurie de acel moment din cauza colegului binedispus
2 5 2