Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-07T18:07:15+02:00
Folosim ultima cifra
il luam pe 23 la puterea 27si facem asa
23 la 1a=(___3)
23 la a2a=(___9)
23 la a3a=(___7)
23 la a4a=(___1)
23 la a5a=(___3) vezi ca se repeta
impartim pe 27 la 4=6 rest 3 deci 23 la puterea 27=(____7)

faci asemanator pt 27 la puterea 23
27 la 1a=(___7)
27 la a2a-(___9)
27 la a3a=(___3)
27 la  a4a=(____1)
27 la a5a=(____7)    23:4=5 rest 3  deci 27 la puterea 23=(____3)

23 la 27+27 la 23=(____7)+(____3)=(____10) deci este divizibil cu 10
2 5 2
2014-02-07T19:19:12+02:00
Ultima cifra a lui 23 la 27 este 7,iar ultima cifra a lui 27 la 23 este 3.Daca adunam cele doua ultime cifre,rezulta ca ultima cifra a numarului este 0.Rezulta ca numarul este divizibil cu 10.Sper ca te-am ajutat!
1 5 1